Saturday, September 4, 2010

Terbaik !

Walaupon Reunion cancel last minute but still enjoy!

Terus kelam kabut tukar plan,zzzzzrrrrrrrrrr zup! Akhirnya berbuka di KFC seksyen 2 :)
Aku, Shuhada,Shima,Daniel,Sharul,Fawwaz and Hafiez sahaja yg join buka sama. Yg lain, aku taknak komen =.='
Yg paling penting kitorang tetap enjoy! 7org dah mcm lebih 10 org. Kecoh yg amat,dengan gelak kitorg yg kuat,dengan cakapnye mak aiiiii! Kuat nak mampos.Tak pedulikan org kiri,kanan,depan,belakang nak buka pose dgn tenang. haha Astaga >.<

Bile lepak dgn dak2 kelas nie, mesti petik balik memory zaman sekolah. Mmg buat pecah perut..Aduhh sampai sekarang aku masih tersenyum :)
And tadi aku ade beli kek kecik comel tuk dorg semua, tapi bukannye buat makan! Buat bergambar masing2. Alahaiii... :)) Masing2 dah kenyang mkn ayam la katekannnn.. >.<

Pukul 9 masing2 gerak chow. But aku,shuhada n shima singgah Sacc Mall sbb nak bg kek yg dorg bergambar tu pada Sheba. Sheba dak classmate aku jugak,cume die tak dpt join sbb kerja. (Vinnci) So,aku bg kek tu pada die. Kire berjumpa la jugak.. Lepas jumpa, ape lagi BALIK laaa! :P

p/s : kalau nak tgk gmbar just singgah FB aku.Tak kuase nak upload2 kat sini :)

FB : http://www.facebook.com/editalbum.php?aid=32563#!/profile.php?id=100000154639093

No comments:

Post a Comment