Saturday, September 4, 2010

Oh yesterday is my day,Love it !

So, baru semalam dapat berjumpe dgn anep selepas byk dugaan yg melanda. Al-hamdulillah :)
Erm, ikutkan plan nak pergi tgk wyg dekat Bukit Tinggi, tapi akibat masing2 lambat siap pergi la ke Bukit Raja. Aku nak sgt tgk cite Piranha, tapi die punye time lmbt! So, timing yg sesuai cite The King Of Fighter. Ate, tgk je lewww. Cite die tersgt la "huh!" Boringgg (thumbs down) Lepas tgk wyg, masuk Jucso tgk2 baju. Last2 tgk, terbeli pulak 2helai baju =.='

Bla dari Bukit Raja, cari la bazar yg menarik tuk buka puasa. Anep ckp die belum pernah pergi bazar kat 7baru so pergi la ape lagi. Tak menarik sgt pon, si Anep beli Tepung Pelita and Ayam Kepak Madu. Then plan nak buka dekat Pakli Kopitiam kt 18.. Dah sampai, ADOYAI! FULL TANK la =.=' Jalan menuju ke bazar 18 tu, saje usha2 :P Last2 beli air Tebu and Cocok-cocok(aku suke).
Kepala blur pk nak buka kat mane,tibe-tibe terus mulot aku sebut "dataran je la". Dengan pantas terus pergi dataran 2.

Perrggghh! Mcm ade konsert CT kat situ, penuh mak ai. huh! Nasib baik dpt tempat..
Lepas buka,pergi Uptown 24 pulak. Aku nak cari Foundation Stick MAC! Punye la jenuh aku mencari kedai demi kedai yg jual barang make up semua nye ckp "takde la dik" :( aku dah buat muke toye dah kat Anep. Jalan punye jalan(jalan yg same je pon,pusing2) masuk kedai cermin mata,tergadai beli 2. 1 anep, 1 aku. >.<

Jalan sambil lewa,terpandang 1 kedai nie yg tgh menyusun bg make up. Yg aku dah mls nak bertanye, tpi disbbkan kena cubit dgn anep suh tanye jugak aku pergi la tanye.

Perbualan antara Aku dan Pekerja itu

A : Erm,ade Foundation Stick tak ?
P : Foundation Stick
A : Umm (angguk kepala)
P : Mac punye?
A : Haaa (angguk lagi)
P : Kejap ey saya cari
A : (Aku menunggu)
P : Tak ada la. Tapi awk pergi kedai belah sana sebelah kedai kasut. Situ confirm ade! Die baru susun barang gak tu
A : Iye? Ok ok, thks ye

Jalan menuju kedai tu, Al-hamdulillah ade :) Yes yes yes! Murah je, 12hggt dpt 10hggt. Kalau beli kat online sampai 28hggt tu tk tambah dgn cas pos laju lagi. Selamat! :D Tpi sempat beli minyak wangi kat kedai tu jugak,sbb aku terbau sgt2 HARUM bile anep test pakai. eeee :D

Dah puas hati dpt barang yg aku nak, ape lagi BALIK lah ! hehee :D

p/s : takde gambar, tak sempat nak snap2, and and and dapat baju POLO dari Anep. Suke gile! :)

No comments:

Post a Comment