Wednesday, December 29, 2010

doakan yg terbaik untuk aku :)

alhamdulillah, tadi jumpe doc nazri pergi scan sekali lagi tuk tgk ketumbuhan aku. doc nazri ckp sekarang kne stay makan ubat tuk buang ketumbuhan yg pecah tu. kalau selepas 2 mggu aku masih ade rase sakit, maknenye masih ade problem.

hari nie masuk 3 mlm aku kat wad nie, bosan. dengan badan rase masih mual2, huh! doc zainal ckp situasi aku sekarang tak berape teruk, tpi aku yg hadapi semua nie. kesian aku tgk mak aku jage sampai demam. ayah plak tak cukup tido. hati nie sebak bile tgk dorg nie :(

ntah bile aku dpt keluar hospital , tak tahan kalau asik kne msuk ubat je, sakit! salah aku jugak, sbb tak jaga betul2 tubuh badan aku sampai jadi mcm nie. :(
nak menyesal pon dah tak gune benda dah jadi, sekarang tawwakal,lawan sakit nie n berdoa pada Tuhan.

mcm tu la manusia, bile susah baru la nak cari Tuhan.
korg semua jgn jadi mcm aku.

bye~

No comments:

Post a Comment