Tuesday, August 10, 2010

Selamat Berpuasa

Okay, saya taknak ckp byk n meleret la sbb saya rase semua blogger2 akan update bende yg same.
So, Selamat Berpuase kepada semua rakyat Malaysia yg beragama islam dan semoga Ramadhan kali nie akan bermakna kepada anda semua :)

And last,

Ini minggu last saya bekerja. Hey hey, bukan berhenti kerja yea! Saya amik cuti sebulan sampai raya. Disebabkan Angah dah tak duduk sini lagi, saya terpakse mengambil alih kerja-kerja die sebelum nie.

  • Sahur mesti kne bangun(walaupon "cuti")kne panaskan lauk @ masak
  • Kejutkan semua orang dlm rumah
  • Mengemas 1 rumah
  • Buat kuih (setiap tahun mmg aku yg buat pon,bukan kakak aku :P )
  • Segala perbelanjaan mungkin saya yg keuluarkan (mungkin je la )
  • Dan last, buka puasa sah2 la kne tolong mam besar dekat dapur
Ape nak buat, mmg dah tanggungjawab pon. Bye bye

No comments:

Post a Comment