Tuesday, July 13, 2010

THANK YOU !

Kepada semua yg sudi mengingati dan memberi ucapan selamat hari jadi pada saya, teramat-amat la dihargai !

Yg Wish and Kiss : My Family

Yg call : My Husband "sanep"
Yg SMS : Shaf,Nana,Tasya,Abg Nick,Shuhada,Syarfa dan Haikal

Yg FB : RAMAI ! Yg tak kenal pon ade wish

Yg Blog : Nyot and Tasya

Yg Wish Terlebih Awal : Stuff APT

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA :)

And saya celebrate bersama husband saya "sanep"!
Kalau korang nak tahu,inilah pertama kali saya celebrate birthday dgn sanep. Sbb tahun yg sudah kami agak kritikal ketika itu. Al-hamdullilah tahun nie takde :D
Kemane saja ye si sanep ni bwk saya ? Jeng jeng jeng!
Lokasi pertama : ONE UTAMA

Kenapa die bwk saya pergi OU ey ? Sebab,saya kuno belom pernah jejak kaki ke OU lg. Thats y die bwk saya ke sana.
So,tgk wyg dan cuci mate sahaja

ini la cite yg kami tgk

Lokasi Kedua : RESTOURAN PANMOUR SEKSYEN 20
Haaa kat sini pulak tempat kami mkn lepas balik dari OU. Actly,aku teringin nak mkn chicken chop. And restouran nie saja yg aku suke chicken chop nye. Sanep sudi bawa aku ke restouran nie. Terus hilang ngidam aku :P

no 33 pilihan meja kami

Lokasi Ketiga : OLE OLE MALL, SEKSYEN 18

Shopping baju,seluar and kasut. Actly blur nak shopping kat mane,pilih mane yg dekat je :)


Cute Bear from my Sanep :)

Lokasi Terakhir : i-CITY, SEKSYEN 7

Kami bukan la batak dgn lmpu2 tu,cume belom penah pergi berdua lagi,so sanep ajak la saya tgk lampu2. Dah sampai saya sgt terpegun! Sbb dah makin cantik and mcm2 lampu ade. Tapi yg paling saya tertarik............. haha

tgk video nie

To B, thanks untuk hari ini.. Ma happy sgt2 dan b juga happy sgt2 :) Love u so much!

p/s: tahun ini saya tak excited dari tahun2 yg lalu and saya sendiri baru tersedar pada 10julai lalu bahawa birthday saya selasa ini. Oh! Mungkin ade hikmah semuanya..kalo kite terlalu excited kite takkan rase sehappy2 nye and bile kite tak excited, kite dpt lihat betapa ramainye yg ingt akan tarikh lahir kite dan hari itu juga kite rase tersgt2 la happy :)

love ayang

No comments:

Post a Comment